lepak dengan member :)

assalammualaikum.salam sejahtera semua,seamat tengah malam semua.hari ini saya,nur sorfina aqilah binti mohamed salehudin ingin mebuat satu pengakuan bahawa saya,amat merindui kawan-kawan saya....okeyh lega |fullstop|

hye,hello semua.apa khabar?sihat x?dah makan?sorry lah ini story banyak mosan lah.okeyh lah aju mula dengan cerita aku ye..okeyh..hari ini hari yang paling bermakna buat aku :).aku cuma nak ucapkan terima kasih kepada kawan aku yang amat baik sebab belanja makan..and kau (friend) sedap x kene tampar ngan aku?hehehe..lama kan kite dah x lepak mcm nie lagi kan.sekrang semuanye dah bz ngan keje.sekolah, and Gf/Bf..hm..sedih kot.hm....sorry lah.malas nak taip lah.entah lah tbe-tbe je kan.hm..вye

αѕѕαlαммυαlαιĸυм :)


                                                                                                loт oғ love:αqιlαн